Tämän leimakuvan  olen saanut työkaveriltani, oli ihan pakko päästä heti kokeilemaan miten onnistuu kortti.

1660617.jpgmyyty

Tässä olen värittänyt kuvan akvarelliväreillä ja vesisäoliökynällä laveerannut, tausta paperi on Bohemian Sara Papers lehtiöstä jonka olen ostanut Sinellistä.Aivan ihanaa taustapaperia koko lehtiö täynnä.

Kukan keskellä Reprintin haaraniitti.

tuo tervehdys teksti on leimattu ensin paperille ja sitten ympyrälävistäjällä napsittu kirjaimet:)

1660619.jpg

Tässä kortissa olen värittänyt leimakuvan Art &Graphic Twin akvarelli tusseilla, ja huomattavasti tummempaa jälkeä, tosin voisi tietysti ottaa säiliökynällä väriä ja värittää.

sitten on kimalleliimaa koristeena ja tuo tausta kiekura on leimattu versafinen musteella ja kaikki tähän korttiin tarvittavat olen ostanut Sinellistä.

Tällä hetkellä tykkään kaikista eniten värittää akvarelliväreillä, mutta kun nyt harjoittelen näillä tusseilla niin asia voi olla sitten toisin päin:)